LAPORAN PROGRAM/AKTIVITI/LATIHAN YANG TELAH
DILAKSANAKAN BAGI PID KUPANG PADA TAHUN 2013
SUCCESS STORY PIDKUPANG
Program “Get Malaysian Business Online”
Yang Diperuntukkan Rm 50juta Untuk 50 Ribu Usahawan Mikro sudah Melepasi Sasaran sebenar Sebanyak 307
Orang Peserta , Sasaran
sebenar Adalah Sebanyak 100
Orang Peserta. Ramai Peserta ,
Laman Web Mereka Telah Beroperasi Dengan Baik Sekali Antaranya http://makjangsimpulkasih.com.my
, http://mamafoziah.com.my , http://azmagency.com.my , http://ezanzulaika.com.my , http://mariamyands.com.my dan banyak
lagi. Memandangkan sambutan amat mengalakkan , pihak pidkupang telah
berkerjasama dengan Kelab Gerak Usahawan Baling bagi mengukuhkan dan membantu
para usahawan dari segi pemasaran product.
No comments:
Post a Comment